Waarom KIDSwebwinkelen?

Accessoires van Lief!Na het succes van WOONwebwinkelen, opgezet in 2010, is in 2011 KIDSwebwinkelen online gegaan. Natuurlijk ook met als uitgangspunt een overzichtelijke, op merknaam gesorteerde verzamelsite van webwinkels te creëren. De doelgroep van KIDSwebwinkelen ligt voor de hand: (aanstaande) ouders met jonge kinderen die gericht op merknaam naar accessoires voor kinderkamers, kinderkleding of speelgoed zoeken op internet. Deze consumenten zijn in tegenstelling tot zomaar wat ‘rondsurfende’ consumenten eerder bereid tot kopen over te gaan omdat ze een duidelijk doel voor ogen hebben. Wordt jouw webwinkel genoemd onder een van de vele merken uit ons merkenoverzicht dan wordt de kans dat consumenten bij jouw webwinkel uitkomen aanzienlijk vergroot als je vermeld wordt op KIDSwebwinkelen.

Nu al ruim 20.000 unieke bezoekers per maand
KIDSwebwinkelen lift mee op het succes van WOONwebwinkelen en heeft nu, zo’n anderhalf jaar na oprichting, al ruim 20.000 unieke bezoekers per maand. Dit bezoekersaantal vertoont nog steeds een duidelijk stijgende lijn en we gaan er dan ook van uit dat we het (ook nog steeds stijgende) bezoekersaantal van WOONwebwinkelen (ruim 30.000 per maand) gaan evenaren!

Ter info: sommige portals geven in plaats van het aantal (unieke) bezoekers ten onrechte het aantal pageviews als bezoekersaantal op, een aantal dat vaak 5x zo groot is. Laat je daardoor niet in verwarring brengen. Ook niet door het aantal hits wat soms genoemd wordt (vaak 10x zoveel). Ook het aantal hits zegt niets over het aantal (unieke) bezoekers. Klik hier voor de uitleg over deze begrippen.

Tevreden deelnemers vertellen
KIDSwebwinkelen heeft net zoals WOONwebwinkelen veel tevreden deelnemers die de bezoekers in hun webwinkel aanzienlijk hebben zien stijgen sinds hun vermelding op onze site. Lees hun ervaringen op onze referentiepagina en laat je door hen overtuigen. Het antwoord op de vraag: waarom KIDSwebwinkelen? kunnen zij je geven!

Daarnaast bloggen we vrijwel wekelijks over een merk uit ons merkenoverzicht. In dat blogbericht (te zien op onze homepage) staat altijd een directe link naar de desbetreffende merkpagina van KIDSwebwinkelen. Ook dit blogbericht verwijst de consument dus naar jouw webwinkel.

Webwinkel op merkpagina
De logo’s onder de merknamen verspringen bij elke pageview zodat elke webwinkel wel een keer als ‘eerste’ wordt getoond. Dit is nog niet bij alle merken het geval, daar wordt aan gewerkt, maar kijk voor een voorbeeld bij de merken onder A en B. Tekstlinks onder merken zijn ook mogelijk. Deze vallen uiteraard wat minder op dan logo’s, maar zijn wel gunstig voor het verhogen van je Google-rating.

Logo in rechterkolom
De logoplekken in de rechterkolom zijn altijd in beeld, op welke pagina van de website je ook bent. De plek waar je logo staat wisselt bij elke pageview zodat alle webwinkels wel een keer bovenaan staan.

‘In the picture’ op ons blog (homepage)
Je webwinkel kan een week lang op de homepage van KIDSwebwinkelen staan, direct onder de welkomsttekst. Na een week verschuift dit bericht een plaats naar beneden om vervolgens pas na 10 weken te verdwijnen van de homepage. Een unieke manier om je webwinkel een lange tijd onder de aandacht van de vele bezoekers van KIDSwebwinkelen te brengen. Een blogartikel bestaat uit een redactioneel stukje over je webwinkel in combinatie met een aantal foto’s.

Je (kortings)actie op onze actiepagina
Uit onze statistieken blijkt dat de actiepagina erg goed wordt bekeken door consumenten! Een ideale manier dus om een kortingsactie onder de aandacht van de bezoekers van KIDSwebwinkelen te brengen.

Voor alle pagina’s en berichten op KIDSwebwinkelen geldt dat deze worden geïndexeerd door Google en actief worden bewerkt voor SEO (Search Engine Optimization).