Referenties

Hieronder volgen enkele referenties van deelnemende webwinkels van KIDS- en WOONwebwinkelen. Lees wat een vermelding op onze website(s) voor deze webwinkels betekent!


Debora van Onwijs Leuk!:

Onwijs Leuk webshop KIDSwebwinkelen is voor ons een zeer belangrijke advertentie mogelijkheid. Met veel voor ons belangrijke zoekwoorden komen zij bij Google snel tevoorschijn en dat er dan een link naar onze webshop staat is een hele effectieve manier van reclame. Een webshop starten is 1 maar om naamsbekendheid te krijgen is een heel ander verhaal. Zeker in de grote wereld van het internet. Het aanbod is gigantisch en daarom is het fijn te kunnen adverteren op een website welke goed positioneert bij Google en wie ook nog eens alle merknamen dus danig geselecteerd heeft waardoor het voor de klant zeer gemakkelijk is zijn/haar favoriete merk te zoeken en de artikelen hiervan gelijk op de juiste website te kunnen vinden. De samenwerking met Evelien is erg prettig. Ze denk mee en deelt suggesties, ideeën en leuke tips. Kortom, KIDSwebwinkelen is een zeer belangrijk portal voor webwinkeliers zoals wij.


Brigitte van Blikken en Blozen:

Blikken en Blozen webshopVanaf het eerste moment zijn we te vinden op de site van WOONwebwinkelen. Al snel kwamen er veel bezoekers via WOONwebwinkelen binnen op onze site. De keuze voor WOONwebwinkelen was makkelijk: de uitstraling van de website is zeer aantrekkelijk, het ziet er allemaal mooi en verzorgd uit en het zoeken op merken is een zeer groot voordeel voor klanten. De aantallen bezoekers van onze webwinkel zijn alleen maar toegenomen! Heb je nog twijfels om je shop te vermelden op WOONwebwinkelen? Niet doen, want het is echt de moeite waard!


Mignon van Authentique Mignon:

Authentique Mignon webshopWat ik zo fijn vind aan KIDS- en WOONwebwinkelen is dat erg overzichtelijke websites zijn! Geen toeters en bellen zoals zoveel websites maar je ziet in een oogopslag duidelijk dat alles is ingedeeld op merk dus je kan gericht zoeken. Bij acties vind je leuke aanbiedingen en via het blog word je op de hoogte gehouden van leuk nieuws. Daarnaast wordt er altijd snel gereageerd op je mails wanneer je een specifieke vraag hebt en wanneer je zelf even vergeet een leuke actie te melden wordt er gevraagd of het gemeld mag worden op de site, super natuurlijk! Zo blijft de bezoeker altijd op de hoogte en de informatie is makkelijk te vinden en dat zorgt weer voor veel traffic naar mijn website! ☺


Sandra van Wonen met LEF!:

Wonen met LEF! webshopVoor ons is WOONwebwinkelen een prima toevoeging voor onze marketing. Ik ben erg blij dat deze site een overzichtelijk portal biedt om te zoeken op merk, want dat is namelijk een uniek medium. Evelien snapt heel goed wat wij als webwinkels willen en nodig hebben. WOONwebwinkelen staat bijna bij alle merken direct boven aan in Google Organic en dat is een hele prestatie. Wij krijgen lekker veel bezoekers die naar ons doorlinken en daar zijn we uiteraard erg blij mee. Een dikke pluim!


Hieronder volgen enkele referenties van deelnemende webwinkels van WOON- en/of KIDSwebwinkelen. Lees wat een vermelding op deze website(s) voor hen betekent!


Jolie van La Vie Jolie:

La Vie Jolie webshopWOONwebwinkelen, daar wordt je toch blij van? La Vie Jolie is een online design woonwinkel met veel unieke labels en unieke designers. Naast een prachtige website met shop is gevonden worden via Google een vereiste. WOONwebwinkelen is op ons pad gekomen, ruim een jaar geleden, en dat heeft ons goed gedaan! In de chaos van internet kun je bij WOONwebwinkelen gewoon lekker makkelijk zoeken op label! Super overzichtelijk en gemakkelijk, en dat is toch wat we willen? WOONwebwinkelen is hierin uniek en dat maakt het dan ook bijzonder goed. Naast het feit dat het super overzichtelijk is scoren wij met onze labels hoog in Google door WOONwebwinkelen. We zien in onze cijfers terug dat het aantal bezoekers dat via WOONwebwinkelen binnenkomt alleen maar meer en meer wordt. Voor ons een reden om nog meer links te gaan plaatsen bij bepaalde labels. Naast de uitstekende scores is het vooral ook zeer prettig samenwerken met Evelien. Kortom wij zijn super blij en tevreden!


Suzan van Deens:

Deens webshopDEENS.NL is in 2007 gestart met haar woonwebshop. Al snel bleek dat onze domeinnaam was geblokkeerd bij Google omdat deze website voorheen diende als doorverwijspagina naar alles wat met Denemarken te maken had. D.m.v. een her-indexering was het euvel al snel opgelost en nam het aantal bezoekers gestaag toe. Vandaag de dag kennen we dagelijks veel trouwe bezoekers die ons weten te vinden via websites zoals WOONwebwinkelen. Door de overzichtelijk opzet en heldere taal, kun je snel datgene vinden waar je naar op zoek bent. Maandelijks zorgt WOONwebwinkelen dan ook voor honderden extra bezoekers en daar zijn wij natuurlijk ERG blij mee!


Anouck van Livv wonen:

Livv wonen webshop Livv wonen is eind 2010 gestart met haar webshop in woondecoratie. Zoals bij meer starters, kwam vanzelf de vraag: hoe word ik gevonden door mijn klanten? Door zelf veelgebruikte zoekwoorden bij Google in te typen hoopte ik achter dat antwoord te komen. En ja, dat antwoord kwam er dankzij WOONwebwinkelen. Hun hoge notering bij Google viel mij meteen op! Verder heeft WOONwebwinkelen een mooie, overzichtelijke site waar duidelijk veel aandacht aan wordt besteed. Ook de mogelijkheid om per merk een overzicht te krijgen van alle webshops vind ik een grote plus. Via WOONwebwinkelen komen maandelijks veel bezoekers bij Livv wonen terecht. Starters van webshops in woondecoratie raad ik dan ook zeker aan om zich bij WOONwebwinkele.nl aan te melden!



Sandra van Woonwinkel Siep

Woonwinkel Siep webshopIn het voorjaar van 2011 zijn we begonnen met onze webshop Woonwinkel Siep. WOONwebwinkelen trok al vrij snel onze aandacht door de vaak hoge notering in Google. Met de frisse en professionele uitstraling van de site èn het leuke blog iedere week was onze keuze al snel gemaakt. Woonwinkel Siep staat bij WOONwebwinkelen goed in the picture, want we krijgen via deze weg veel bezoekers en daar zijn we natuurlijk blij mee!


Gerrie van Livv Lifestyle:

Livv Lifestyle webshopOnze webshop Livv Lifestyle is eind oktober 2011 online gegaan. Het enige dat er toen nog aan ontbrak was naamsbekendheid. Iedereen die een webwinkel is begonnen zal het met me eens zijn dat na maanden van voorbereiding, je staat te trappelen om te beginnen met verkopen. Er zal dus gezorgd moeten worden voor bezoekers! Als fervente webwinkelbezoeker kwam al heel vaak via WOONwebwinkelen bij de leukste webshops terecht en wist dat WOONwebwinkelen altijd heel hoog bij Google scoort. Vandaar dat mijn eerste missie was om met contact op te nemen met WOONwebwinkelen. De realisatie van het plaatsen van logo etc. is heel snel gegaan, wat natuurlijk helemaal super is, maar niet gewoon hoeft gevonden te worden. Tot nu toe doen we het als beginner al helemaal niet slecht, Livv Lifestyle heeft nu al per maand 350 bezoekers via WOOnwebwinkelen verkregen. Wij van Livv Lifestyle zijn dan ook erg blij met een platform zoals WOONwebwinkelen.


Jacquelien van Guru:

Guru webshopOnze webwinkel Guru Design Online is nu goed en wel 1 jaar online. Na o.a. het ontwerpen en laten bouwen van een mooie website en het zoeken naar leuke leveranciers waren we klaar om te starten. Hoe worden we gevonden op internet was de volgende vraag. Al snel kwam WOONwebwinkelen in beeld, een leuke site met een mooie verzameling aan webwinkels. Daar wilde wij natuurlijk graag tussen komen te staan! De site is ook echt bekend bij veel mensen die houden van mooie dingen. Een vermelding op WOONwebwinkelen is een mooie manier om in ‘the picture’ te komen, zonder dat je hier verder veel zorgen over hebt. We hebben vele bezoeken te danken aan WOON webwinkelen. We blijven hier dan ook graag gebruik van maken!


Collette van Nordic Blends:

Nordic Blends webshopWij hebben voor WOON/KIDSwebwinkelen gekozen omdat dit de enige portal is waar je kunt zoeken op merk. Dit is enorm handig voor bezoekers die al een idee hebben wat ze zoeken. WOON/KIDSwebwinkelen heeft de SEO ook nog eens prima voor elkaar, zodat de site gemakkelijk te vinden is via zoekmachines. Wij zijn heel tevreden met het aantal bezoekers dat we via WOON/KIDSwebwinkelen krijgen!


Silvana van Stoer in Style:

Stoer in Style webshopIk heb mij met mijn webwinkel Stoer in Style vrijwel direct ingeschreven bij WOONwebwinkelen. Dit was een prima beslissing! Mijn winkel wordt goed in de etalage gezet en ik heb heel veel klanten die doorklikken naar mijn website. Bovendien ziet de website er aantrekkelijk en professioneel uit, door de mooie foto’s en is het zoeken op merknaam gemakkelijk en overzichtelijk en dat werkt uitstekend voor het ‘woonwebwinkelend’ publiek!


Ingeborg van WitZandGrijs:

WitZandGrijs webshop Fijn dat er een portal bestaat zoals WOONwebwinkelen.nl. Er zijn natuurlijk ook al andere portals, maar deze is vooral heel duidelijk en overzichtelijk voor iedereen die op merknaam naar woonaccessoires zoekt. Reuze handig als je fan van een bepaald merk bent natuurlijk! Ook kun je met een kortingsactie je webwinkel duidelijk in beeld laten brengen. Ik heb me vrij snel ingeschreven als deelnemer op WOONwebwinkelen en ik zie via Google Analytics dat het veel traffic naar mijn webwinkel genereert. Daar ben ik natuurlijk heel blij mee! Dus Evelien: zeer veel dank en ga zo door zou ik zeggen.


Sanne van Sill & Zo:

Sill & Zo webshop Sill & Zo is eind 2011 gestart met een webwinkel voor Living & Lifestyle, dit naast de verkoop bij de woonoutlet in Zutphen. Als snel kwam ik er achter dat er ontzettend veel woonwebwinkels zijn en het lastig is om je te onderscheiden. Om toch een beetje in the picture te komen, leek het mij verstandig om een site te kiezen waarop Sill & Zo goed in naar voren kwam. Zo ben ik bij WOONwebwinkelen terecht gekomen. De logo’s van alle webwinkels komen goed in zicht, zowel op de homepage als bij de verschillende merken. Vergeleken met andere verzamelsites straalt WOONwebwinkelen professionaliteit, overzicht en een goede sfeer uit. Vanaf de 1e dag levert het mij al veel extra bezoekers op, waar ik natuurlijk erg blij mee ben, ga zo door!


Cindy van More Than Living:
More Than Living webshop
In februari 2011 ben ik begonnen met mijn woonwebwinkel More Than Living. Vrij snel daarna ben ik bij WOONwebwinkelen terecht gekomen en ik ben hier nog altijd erg blij mee! WOONwebwinkelen staat vaak bovenaan in de Google zoekopdrachten en wij krijgen dagelijks veel extra bezoekers die doorklikken naar onze site. Daarnaast is WOONwebwinkelen een mooi vormgegeven verzamelsite en overzichtelijk voor de bezoekers die op zoek zijn naar een bepaald merk. Je kan als webwinkel ook nog leuke acties op de site zetten voor extra reclame. Kortom, een aanrader voor elke webwinkel!


Sabine en Anouk van Voorstijl:

Deens webshopWat in mei 2010 begon als een klein webwinkeltje met maar een paar artikelen is inmiddels uitgegroeid tot een webwinkel met meer dan 400 artikelen. Ons assortiment is breed en omvat super merken zoals o.a. It’s about RoMi, Naco Trade, Madam Stoltz en Household Hardware. We blijven ons assortiment uitbreiden met merken waar wij achter staan. WOONwebwinkelen is voor ons de perfecte site om goed gevonden te worden. En dit is ook gebleken! Een professionele site die behalve heel mooi ook nog eens erg overzichtelijk en duidelijk is. Wij zijn super tevreden en kunnen deze site dan ook echt aanraden bij alle andere woonwebwinkels.


Chantal van Huize Brocante:

BinnenPret webshopAl vanaf het begin zag ik dat WOONwebwinkelen een interessante en overzichtelijke website is om bij aan te sluiten. En ik heb er geen moment spijt van gehad! Veel klanten weten Huize Brocante nog beter te vinden. De cijfers op Google Analytics laten dit duidelijk zien. WOONwebwinkelen is een goede verzamelsite, mooi vormgegeven en prettig in gebruik. Zo kunnen bezoekers zoeken op hun favoriete merk, waardoor ze direct naar de juiste webwinkels worden geleid. Kortom, een succesformule om je als webwinkel bij aan te sluiten!


Christy van BinnenPret:

BinnenPret webshop Al snel na de eerste kennismaking met Evelien van WOONwebwinkelen was BinnenPret te vinden op deze frisse en vrolijke site. Mooie foto’s, prettige “dotted lines” en afgeronde hoeken. Het verbaasde me niets dat het met de bezoekersaantallen van BinnenPret gestaag omhoog ging! BinnenPret verkoopt o.a. wolvilten artikelen van Hey Sign en dit merk stond nog niet op de site, maar werd zonder problemen opgenomen. Ook Camp Cirrus, een (Zweeds) merk dat BinnenPret als één van de eerste webwinkels in Nederland voert, werd binnen de kortste keren opgenomen in het alsmaar langer wordende merkenoverzicht. Alle lof voor deze site: keep up the good work!


Dannay van Bo Butiek:

BoButiek webshopConclusie: WOONwebwinkelen heeft zich voor ons in korte tijd bewezen als een kwalitatief goede bron van bezoekers. In vergelijking met andere verkeersbronnen zoals Google worden er meer dan 3x zoveel pagina’s bekeken en verlaten er 5x minder bezoekers de site. Voor woonwinkels en aanverwant is deze site dan ook van harte aan te bevelen als advertentiemedium. Klik hier voor het uitgebreide verslag van Bo Butiek onderaan deze pagina!


Kitty van Gewoon Chic:

Gewoon Chic webshopWij hebben onze webwinkel Gewoon Chic direct vanaf het begin ingeschreven bij WOONwebwinkelen. Vanaf het moment van inschrijven tot aan nu hebben wij gemerkt dat het aantal bezoekers flink is gestegen. Veel bezoekers van WOONwebwinkelen klikken dus door naar onze webwinkel. Ik denk dat dit mede komt doordat bezoekers kunnen zoeken op merk. Wij zijn dus heel erg tevreden met onze keuze voor WOONwebwinkelen.


Geraldine van House of Basics:

House of Basics webshopDoor WOONwebwinkelen in te zetten hebben we in korte tijd veel nieuwe bezoekers naar de webshop weten te trekken. De vormgeving van WOONwebwinkelen is basic en mooi en wat het zeer klantvriendelijk maakt, is dat de klant kan zoeken per merk. Zo ziet een klant in 1 oogopslag welke webshops een bepaald merk verkopen. De logo’s van de webshops zijn goed zichtbaar en wisselen continue van plek. Ook kun je leuke acties en een blog plaatsen, waardoor je webshop nog meer naamsbekendheid en traffic genereert. Onze naamsbekendheid, het aantal bezoekers en verkopen zijn enorm toegenomen d.m.v. WOONwebwinkelen en dat is super om te zien! Kortom, House of Basics is een zeer tevreden klant en kan iedereen WOONwebwinkelen aanraden!


Ingmar van Ippys Woondeco:

Ippys webshopDat WOONwebwinkelen een hoge ranking heeft binnen Google, daar is IPPYS woondeco erg blij mee! Daarnaast is WOONwebwinkelen een overzichtelijk winkelplein waar bezoekers via een overzicht van merken worden doorgelinkt naar woonwebwinkels naar keuze. De website ziet er natuurlijk ook qua looks prima uit. Maar er is nog meer: WOONwebwinkelen houdt de laatste nieuwtjes in de gaten en informeert je hierover via hun nieuwsbrief of Twitter. Ook plaatst WOONwebwinkelen periodiek een nieuwe blog op de website, zodat je beter kennis kunt maken met diverse woonwebwinkels en het daarbij horende assortiment. Kortom, een prima formule voor IPPYS woondeco, een formule waar je blij van wordt!


Helena van CATH Lifestyle:

Cath Lifestyle webshopAls ik zelf via Google op een merknaam zocht kwam ik altijd op WOONwebwinkelen terecht. Een erg overzichtelijke website waar snel te vinden is waar je favoriete merk online te koop is. CATH Lifestyle is in juli 2011 online gegaan. Ik heb me toen ook direct aangemeld en mijn banner onder een aantal merken die ik verkoop laten plaatsen. Leuk om te zien dat een groot deel van de bezoekers in mijn webwinkel via WOONwebwinkelen komt! Het contact met Evelien is goed en er wordt altijd snel gereageerd op al je vragen.


Carla van Label 123:

Label 123 webshopIn het voorjaar van 2011 zijn wij gestart met onze webwinkel Label123 Kids&Lifestyle. Als (nieuwe) webwinkel is het natuurlijk zaak om gevonden te worden. Al snel hebben wij om ons ingeschreven bij WOONwebwinkelen en daar hebben we geen spijt van, want inmiddels krijgen wij dagelijks vele bezoekers binnen via WOONwebwinkelen en daar zijn wij natuurlijk erg blij mee! WOONwebwinkelen is een van de weinige portalen waar je kan zoeken op merk. De site is eigenlijk, met alle mooie foto’s en stukjes tekst al een voorproefje voordat de bezoekers bij de webwinkels terecht komen. Dat alleen al is toch een compliment waard. WOONwebwinkelen is voor ons met alle vele extra’s een toegevoegde waarde.


Dilana van K&K Interieur:
House of Basics webshop Met onze webwinkel Kenkshop.nl hebben we nu sinds een half jaar een vermelding op WOONebwinkelen. Met onze meubelmakerij verkopen we geen andere merken, maar brengen we onze eigen producten onder de aandacht. Wij hebben dan ook alleen een banner in de rechterkolom van WOONwebwinkelen staan. WOONwebwinkelen kwam op ons over als een fris ogende website met een mooie uitstraling. We kregen er de mogelijkheid om gedurende een half jaar te bekijken of de vermelding voor ons de gewenste resultaten opleverde. Na dit half jaar kan ik zeggen dat we zeer tevreden zijn over het aantal bezoekers aan onze website. We hebben dan ook besloten om de vermelding te verlengen en hopen dat de website zich in de toekomst positief doorontwikkelt.




















Dannay van Bo Butiek:

BoButiek webwinkelToen we onze vernieuwde website Bobutiek.nl wat meer wilden gaan profileren zijn we actief op zoek gegaan maar online marketingmogelijkheden binnen onze doelgoep. Hoewel WOONwebwinkelen toen net online was en destijds nog geen uitgebreid trackrecord had waren we wel positief over de professionele moderne vormgeving en de communicatie die professioneel overkwam.

Een ander onderscheidend punt waarom we destijds voor WOONwebwinkelen kozen was de mogelijkheid je per merk te profileren. Dit is interessant omdat mensen vaak op merk zoeken. Inmiddels hebben we nu vanaf medio juli 2011 via Google Analytics (statistieken) de resultaten van WOONwebwinkelen kunnen monitoren.

Vanaf juli hebben we ruim 300 unieke bezoekers per maand via WOONwebwinkelen ontvangen. Gerelateerd naar het advertentiebedrag is dat een meer dan interessant kostenplaatje per klik. Belangrijker is echter dat de bezoekers van WOONwebwinkelen maar liefst 6,69 pagina per bezoek bekijken, terwijl bezoekers van Google slechts 2,22 pagina’s per bezoeker bekijken.

Ander opvallend punt is dat het bouncepercentage (mensen die je site direct weer verlaten) bij WOONwebwinkelen slechts 12,14% is, terwijl dit bij Google maar liefst 54,02% is.

Omdat we bij WOONwebwinkelen zoals al aangegeven kunnen adverteren per merk kunnen we via Google Analytics ook meten welke merken populair zijn bij de bezoekers en op welke merken men zoekt. Hierop kunnen we toekomstige inkoopbeslissingen beter funderen.

Conclusie
WOONwebwinkelen heeft zich voor ons in korte tijd bewezen als een kwalitatieve bron van bezoekers. In vergelijking met andere verkeersbronnen zoals Google worden er meer dan 3x zoveel pagina’s bekeken en verlaten er 5x minder bezoekers de site. Voor woonwinkels en aanverwant is deze site dan ook van harte aan te bevelen als advertentiemedium.

» Naar boven